VCO TREENEA

Tag Archives: Testimoni Vco

Baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

 

Baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

Testimoni pengguna vco treenea yang sangat berpuas hati dengan kesan yang di perolehi. Baru hanya guna satu bulan sudah nampak kesannya sampai nak terus nak beli banyak2 simpan buat stok untuk kegunaan sendiri. Let try dan alami perubahannya.

Lagi testimoni vco treenea masalah susu badan kurang

Lagi testimoni vco treenea masalah susu badan kurang. 

Semakin hari semakin banyak pula testimoni pasal susu ibu ini. Sebelum ni memang tak ada pun. Kebanyakkan testimoni vco treenea  ini adalah berkaitan dengan kecantikan terutama sekali masalah kulit. Tetapi terbukti vco treenea memang banyak sangat kegunaannya sehinggakan dapat membantu ibu menyusu tambah kuantiti susu mereka. Baca feedback di bawah.

Lagi testimoni vco treenea masalah kurang susu ibu

Testimoni vco treenea masalah kulit kaki kering

Masalah kulit kering juga boleh di atasi dengan minyak kelapa dara treenea ini. Banyak kelebihan sudah terbukti daripada penggunaan minyak kelapa dara treenea ini. Gambar di bawah sebagai bukti masalah tapak kulit kaki kering juga dapat di atasi dengan cara sapukan minyak kelapa dara treenea di tempat yang bermasalah. Insyaallah akan ada perubahan. Just try and do it. Kita hanya ihktiar  untuk sesuatu perubahan.

testimoni vco treenea masalah kulit kaki kering

Testimoni Vco treenea liquid kesan gelembung terkena periuk panas

Testimoni Vco treenea liquid kesan gelebung terkena periuk panas

testimoni vco treenea kesan gelembung kena air panas

TESTIMONI KULIT MELECUR!Hanya menggunakan VCOAntioxidants Liquid! 1Rumah 1VCOA! =D
Terkena periuk panas,terus sapu vcoa…alhamduliah gelembong air x ada…

Testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

Testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

Pengakuan daripada pengguna sebenar

Just for sharing,sya bru amik produk VCOA ni..punca coz HB sya smakin menurun sejak2 kndungan msuk 6bln ke ats dari 12.5-10.2 tu yg paling mmbimbangkan..so,bila consume VCOA ni selama 2minggu( 1biji malam&1biji pagi). Sgt truja bile check kt klinik HB naik 11.3…So,mne2 mommies yg ase HB smkin turun tu blehla try..nd consume shingga bersalin.. thanks Treenea-VCOA.

Testimoni vco treenea susu ibu semakin bertambah banyak

Testimoni vco treenea susu ibu semakin bertambah banyak

testimoni vco treenea susu ibu bertambah

Alhamdulillah, selepas mengamalkan VCOAntioxidants selama 9 hari, hasil susu meningkat! =)

Penemuan : Dengan pengambilan softgel Treenea selama 9 hari sahaja, hasil susu ibu meningkat dari 6oz kepada 10 oz…Sangat berpuas hati dan yakin dengan khasiat VCO…Tidak syak lagi!Gunakan TREENEA vco antioxidants tanpa was-was..100% pure organic. Untuk pengetahuan semua vco treenea sesuai diamalkan untuk ibu mengandung atau pun yang sedang menyusu baik untuk ibu dan bayi.

Testimoni vco treenea masalah HB rendah semasa mengandung

TESTIMONI IBU MENGANDUNG SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA 

Testimoni vco treenea masalah HB rendah semasa mengandung

MASALAH : BACAAN HB RENDAH
KESAN PENGAMBILAN :
BACAAN HB NAIK DAN NORMAL SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA

SEDIKIT INFO UNTUK IBU MENGANDUNG :

RISIKO HB RENDAH
Kesan kepada ibu
· Ibu boleh pitam atau mudah pitam/pengsan
· Mengalami keguguran
· Mengalami kegagalan jantung
· Pendarahan semasa mengandung dan bersalin
· Risiko alami penyakit berjangkit

Kesan kepada bayi dalam kandungan
· Intrauterine growth restriction (IUGR) atau Pertumbuhan janin terbantut
· Lahir sebagai premi atau tidak cukup bulan
· Berat bayi yang lahir kurang 2.5kg
· Anak lemas semasa lahir atau Asphyxia
· Mati ketika dilahirkan atau stillbirth

KEPENTINGAN HB KETIKA HAMIL

KANDUNGAN KURANG DARI LIMA BULAN

Pada masa ini bayi sedang melalui proses organogenesis (pembentukan organ-organ seperti kepala, tangan, kaki, jantung, otak dan anggota-anggota lain). Jika darah kurang daripada 11g, jika jantung tidak terbentuk dengan sempurna, bayi akan gugur. Jika jantung dapat dibentuk tetapi darah terlampau cair bayi mungkin hidup tetapi cacat (tiada kaki dan tangan yang sempurna). Manakala jika bayi sempurna sifat tetapi darah terlampau cair akan melambatkan proses pembentukan otak bayi , iaitu mungkin bayi akan selamat dilahirkan tetapi kurang pandai.

KANDUNGAN 5 BULAN KE 7 BULAN
Ketika bayi kita telah sempurna pembentukan sifat anggota badan tetapi jika Hb terlalu kurang bayi tidak dapat berdenyut dengan baik dan akhirnya boleh mati dalam kandungan ibu

KANDUNGAN 7 BULAN KE ATAS 

Sifat bayi telah sempurna dalam usia begini tetapi jantung bayi masih bergantung kepada kepekatan darah Hb. Jika Hb terlalu cair atau rendah iaitu kurang daripada 9g, jantung tidak kuat dan ada risiko untuk bayi mati dalam kandungan. jika jantung mampu bertahan tetapi anggota badan lain sedikit dimana bayi akan lebih kecil saiznya tetapi mungkin selamat dilahirkan.

Vco treenea sesuai digunakan juga semasa mengandung. Sudah banyak testimoni ibu mengandung dan terbukti selamat.

 

Testimoni vco treenea ibu mengandung dan alami keputihan

Testimoni IBU MENGANDUNG . Alami masalah keputihan.KESAN POSITIF SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA:

- Keputihan sudah berkurangan. Tidak berbau.

- Mudah BERSALIN. Sampai tak sedar baby dah keluar. (Maksudnya senang push. Baby masuk laluan yang dah ada pelincir semulajadi kesan dari pengambilan Treenea VCOA.

Alhamdulillah.

■ VCOA membantu memudahkan proses bersalin , hilangkn keputihan & memudahkan pelawasan ■
Sayang semua, penggunaan vcoa secara konsisten in shaa Allah boleh memudahkan proses berslin dan kurangkan kesakitn.
Bak kt Puan Izan ‘ tak sedar pun baby keluar ‘ Alhamdulillah, walaupun memula dah tkut sbb keputihan keluar banyak, rupanya adalh healing crisis. Kalau tak teepaksa ambil ubat insert.
Yg kelakarnya Puan Izan gigih gunting softgel utk mkn minyak. Sabaq je lah
Apepun VçOA mmg terbukti 1001 kegunaan.
testimoni vco treenea ibu mengandung
Kita hanya mampu berikhtiar dengan apa yang ada di hadapan kita

Testimoni Vco treenea – Jerawat semakin hilang tak sampai 5 hari

Testimnoni Vco treenea – Jerawat semakin hilang tak sampai 5 hari..tak perlu pakai produk yang mahal2…telan dan sapu kat muka..

testimoni vco treenia jerawat hilang

vcoa treena

VCO TREENEA

VCO TREENEA

vco treenea

Minyak Kelapa Dara (VCO) yang diperolehi dari Treenea mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan manusia kerana vco treeenea mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dibandingkan dengan minyak kelapa dara lain. Vco Treenea dihasilkandari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol.

VCO Antioxidants kaya dengan Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin A (retinol) dan vitamin D (cholecaciferol) yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Vitamin A dan E juga dipercayai boleh bertindak sebagai ejen antioksidan yang mempunyai kebolehan memerangkap radikal bebas dan kajian penyelidikan menunjukkan ia berkebolehan mencegah penyakit kanser serta penyakit berkaitan jantung.

Mengapa Makanan Yang Kaya Antioksidan Perlu ?

Tubuh badan kita sentiasa terdedah pada radikal bebas yang terhasil daripada toksin-toksin alam sekitar seperti asap kilang, asap kenderaan, asap rokok, sinaran ultra violet (UV) dan pencemaran bahan-bahan makanan. VCOAntioxidants (vco treenea) adalah kaya dengan sifat-sifat antioksidan yang berpotensi melindungi sel-sel pada tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas. Oleh yang demikian sel-sel badan akan menjadi lebih sihat dan tekstur kulit akan menjadi lebih halus dan seragam.

Penyelidikan oleh para saintis mendapati, minyak kelapa dara terdiri daripada 90% lemak tepu yang kebanyakkan daripadanya adalah trigliserida berantai sederhana (MCT). Ujian klinikal telah membuktikan MCT adalah merupakan ejen pembekal tenaga segera. MCT tidak disimpan sebagai lemak dalam badan sebaliknya ia akan disalutkan kepada hati untuk membekal tenaga segera. Asid lemak ini kemudiannya akan ditukarkan ke sebatian keton (keton bodies). Sebatian keton sangat diperlukan oleh otak manusia apabila glukosa tidak dapat berfungsi untuk membekalkan tenaga. Kajian secara saintifik telah menunjukkan sebatian keton boleh membantu pesakit neurodegenerative disorders seperti penyakit Alzheimer dan Parkinson.

Selain dari itu, sebatian keton juga didapati membantu serangan epilepsy. Pengambilan VCOAntioxidants (vco treenea) secara oral dalam kadar yang tertentu akan menyebabkan tubuh kita dilindungi dari serangan bacteria, kulat dan virus. Sistem imunisasi tubuh badan akan meningkat, selsema da batuk akan berkurangan. Sebatian aktif seperti monolaurin, monokaprik dan monokaprin, yang terbukti hasil dari penghadaman VCO.

VCOAntioxidants (vco treenea) juga mengandungi bahan aktif seperti phospholipids serta sterol tumbuhan yang telah dibuktikan berupaya merendahkan tahap kolesterol dan meningkatkan tahap LDL dalam darah. MCT juga mudah dihadamkan dan dapat membantu mengawal berat badan jika diambil secara teratur dan berterusan.

Antara khasiat dan kebaikan VCOAntioxidants (vco treenea):

• Membantu kelancaran system pencernaan
• Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh
• Menbantu mengurangkan berat badan
• Mengurangkan kadar kolesterol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
• Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
• Membantu merawat pelbagai masalah kulit
• Menyokong fungsi tiroid
• Menghalus dan menyeragamkan struktur kulit