VCO TREENEA

Category Archives: Testimoni Vco Treenea

Testimoni kolagen miera bella dengan vco treenea

testimoni vco treenea dan miera bella 4

Lagi testimoni kogen miera bella dengan vco treenea.

Untuk kesan yang lebih baik kepada kulit kena ambil miera bella bersama dengan vco softgel treenea. Kesan memang superb.

Masalah tona kulit tak sekata selesai

testimoni vco treenea dan miera bella 3

Selepas ambil vco treenea dengan kolagen miera bella, hasilnya:

1. Kulit muka menjadi halus

2. Tona kulit sekata

3. Berat badan semakin berkurangan

Kesan sebenarnya tak sama kepada individu walaupun menggunakan produk yang sama. just try dengan betul2 konsisten ya

Testimoni pengguna kolagen miera bella dengan vco treenea

testimoni vco treenea dan miera bella 2

Lagi testimoni pengguna kolagen miera bella dengan vco treenea

3 kelebihan yang telah ros (customer) perolehi.

1. Jerawat dah tak naik

2. Parut semakin pudar

3. Badan pon rasa kurang letih berbanding sebelum ini.

Dia baru pakai sebotol miera bella dan vco treenea. Sudah teruskan penggunaan yang kedua untuk kesan yang lebih baik

Testimoni miera bella dengan vco treenea

testimoni vco treenea dan miera bella 1

Memang terbukti berkesan. Gabungan penggunaan treenea miera bella dengan vco softgel diambil bersama setiap hari.

4 perubahan yg telah di perolehi oleh customer saya selepas makan miera bella dgn vco.

1. Parut pada muka semakin berkurang.

2. Parut semakin pudar

3. Rekahan pada tumit kaki semakin hilang

4. Kulit menjadi semakin licin.

Memang terbaik. Harga yang sangat sangat berbaloi dan mampu milik. Tak perlu bayar mahal mahal untuk cantik.

Testimoni vco treenea bayi alergic

bayi arlegic

Baby ni alergic pada makanan yg ada telur dan gigitan serangga. umur 8 bulan.

IBU baby ni sapukan VCOA dekat kulit yang bermasalah & kulit baby beransur lega dan pulih

SENANG HATI IBU.. kalau x baby ni asyik menangis sebab pedih kat pipi tu…

Hanya dengan sapuan vco treenea di bahagian yang terlibat mampu selesaikan masalah bayi anda.. jom cuba

Rasa penat kurang setelah makan sebotol vco treenea

Rasa penat kurang setelah makan sebotol vco treenea 

kurang rasa penat selepas makan sebotol vco treenea

Lagi feedback positif pengguna vco treenea. Rasa penat (letih mungkin) semakin berkurangan selepas guna sebotol vco treenea. Bukan itu sahaja, kulit juga nampak perubahan kepada semakin baik. Hanya penggunaan sebotol vco treenea mengandungi 60 softgel mampu nampak perubahan yang lebih baik. Walaupun bukan secara drastik boleh nampak kesan, tetapi ia bagus untuk diamalkan bagi masa jangka panjang.

Produk kelapa dara yang semakin hot, organik dan boleh di digunakan pelbagai peringkat umur, pelbagai jantina dan

Baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

 

Baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

baru guna sebulan sangat berpuas hati dengan vco treenea

Testimoni pengguna vco treenea yang sangat berpuas hati dengan kesan yang di perolehi. Baru hanya guna satu bulan sudah nampak kesannya sampai nak terus nak beli banyak2 simpan buat stok untuk kegunaan sendiri. Let try dan alami perubahannya.

Lagi testimoni vco treenea masalah susu badan kurang

Lagi testimoni vco treenea masalah susu badan kurang. 

Semakin hari semakin banyak pula testimoni pasal susu ibu ini. Sebelum ni memang tak ada pun. Kebanyakkan testimoni vco treenea  ini adalah berkaitan dengan kecantikan terutama sekali masalah kulit. Tetapi terbukti vco treenea memang banyak sangat kegunaannya sehinggakan dapat membantu ibu menyusu tambah kuantiti susu mereka. Baca feedback di bawah.

Lagi testimoni vco treenea masalah kurang susu ibu

Testimoni vco treenea masalah kulit kaki kering

Masalah kulit kering juga boleh di atasi dengan minyak kelapa dara treenea ini. Banyak kelebihan sudah terbukti daripada penggunaan minyak kelapa dara treenea ini. Gambar di bawah sebagai bukti masalah tapak kulit kaki kering juga dapat di atasi dengan cara sapukan minyak kelapa dara treenea di tempat yang bermasalah. Insyaallah akan ada perubahan. Just try and do it. Kita hanya ihktiar  untuk sesuatu perubahan.

testimoni vco treenea masalah kulit kaki kering

Kulit licin jerawat hilang dan parut semakin pudar

Testimoni vco treenea diambil bersama dengan treenea miera bella. dalam masa 5 hari dah nampak kesannya. Kulit semakin licin, parut jerawat semakin pudar dan jerawat semakin hilang.

Untuk kesan terbaik amalkan bersama vco treenea softgel dan kapsul treenea miera bersama setiap hari. Lihat perubahan pada diri anda.

testimoni miera bella di makan bersama vco treenea

Testimoni Vco treenea liquid kesan gelembung terkena periuk panas

Testimoni Vco treenea liquid kesan gelebung terkena periuk panas

testimoni vco treenea kesan gelembung kena air panas

TESTIMONI KULIT MELECUR!Hanya menggunakan VCOAntioxidants Liquid! 1Rumah 1VCOA! =D
Terkena periuk panas,terus sapu vcoa…alhamduliah gelembong air x ada…

Testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

Testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

testimoni vco treenea paras HB semakin meningkat

Pengakuan daripada pengguna sebenar

Just for sharing,sya bru amik produk VCOA ni..punca coz HB sya smakin menurun sejak2 kndungan msuk 6bln ke ats dari 12.5-10.2 tu yg paling mmbimbangkan..so,bila consume VCOA ni selama 2minggu( 1biji malam&1biji pagi). Sgt truja bile check kt klinik HB naik 11.3…So,mne2 mommies yg ase HB smkin turun tu blehla try..nd consume shingga bersalin.. thanks Treenea-VCOA.

Testimoni vco treenea susu ibu semakin bertambah banyak

Testimoni vco treenea susu ibu semakin bertambah banyak

testimoni vco treenea susu ibu bertambah

Alhamdulillah, selepas mengamalkan VCOAntioxidants selama 9 hari, hasil susu meningkat! =)

Penemuan : Dengan pengambilan softgel Treenea selama 9 hari sahaja, hasil susu ibu meningkat dari 6oz kepada 10 oz…Sangat berpuas hati dan yakin dengan khasiat VCO…Tidak syak lagi!Gunakan TREENEA vco antioxidants tanpa was-was..100% pure organic. Untuk pengetahuan semua vco treenea sesuai diamalkan untuk ibu mengandung atau pun yang sedang menyusu baik untuk ibu dan bayi.

Testimoni vco treenea masalah HB rendah semasa mengandung

TESTIMONI IBU MENGANDUNG SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA 

Testimoni vco treenea masalah HB rendah semasa mengandung

MASALAH : BACAAN HB RENDAH
KESAN PENGAMBILAN :
BACAAN HB NAIK DAN NORMAL SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA

SEDIKIT INFO UNTUK IBU MENGANDUNG :

RISIKO HB RENDAH
Kesan kepada ibu
· Ibu boleh pitam atau mudah pitam/pengsan
· Mengalami keguguran
· Mengalami kegagalan jantung
· Pendarahan semasa mengandung dan bersalin
· Risiko alami penyakit berjangkit

Kesan kepada bayi dalam kandungan
· Intrauterine growth restriction (IUGR) atau Pertumbuhan janin terbantut
· Lahir sebagai premi atau tidak cukup bulan
· Berat bayi yang lahir kurang 2.5kg
· Anak lemas semasa lahir atau Asphyxia
· Mati ketika dilahirkan atau stillbirth

KEPENTINGAN HB KETIKA HAMIL

KANDUNGAN KURANG DARI LIMA BULAN

Pada masa ini bayi sedang melalui proses organogenesis (pembentukan organ-organ seperti kepala, tangan, kaki, jantung, otak dan anggota-anggota lain). Jika darah kurang daripada 11g, jika jantung tidak terbentuk dengan sempurna, bayi akan gugur. Jika jantung dapat dibentuk tetapi darah terlampau cair bayi mungkin hidup tetapi cacat (tiada kaki dan tangan yang sempurna). Manakala jika bayi sempurna sifat tetapi darah terlampau cair akan melambatkan proses pembentukan otak bayi , iaitu mungkin bayi akan selamat dilahirkan tetapi kurang pandai.

KANDUNGAN 5 BULAN KE 7 BULAN
Ketika bayi kita telah sempurna pembentukan sifat anggota badan tetapi jika Hb terlalu kurang bayi tidak dapat berdenyut dengan baik dan akhirnya boleh mati dalam kandungan ibu

KANDUNGAN 7 BULAN KE ATAS 

Sifat bayi telah sempurna dalam usia begini tetapi jantung bayi masih bergantung kepada kepekatan darah Hb. Jika Hb terlalu cair atau rendah iaitu kurang daripada 9g, jantung tidak kuat dan ada risiko untuk bayi mati dalam kandungan. jika jantung mampu bertahan tetapi anggota badan lain sedikit dimana bayi akan lebih kecil saiznya tetapi mungkin selamat dilahirkan.

Vco treenea sesuai digunakan juga semasa mengandung. Sudah banyak testimoni ibu mengandung dan terbukti selamat.

 

Testimoni vco treenea ibu mengandung dan alami keputihan

Testimoni IBU MENGANDUNG . Alami masalah keputihan.KESAN POSITIF SELEPAS PENGAMBILAN TREENEA VCOA:

- Keputihan sudah berkurangan. Tidak berbau.

- Mudah BERSALIN. Sampai tak sedar baby dah keluar. (Maksudnya senang push. Baby masuk laluan yang dah ada pelincir semulajadi kesan dari pengambilan Treenea VCOA.

Alhamdulillah.

■ VCOA membantu memudahkan proses bersalin , hilangkn keputihan & memudahkan pelawasan ■
Sayang semua, penggunaan vcoa secara konsisten in shaa Allah boleh memudahkan proses berslin dan kurangkan kesakitn.
Bak kt Puan Izan ‘ tak sedar pun baby keluar ‘ Alhamdulillah, walaupun memula dah tkut sbb keputihan keluar banyak, rupanya adalh healing crisis. Kalau tak teepaksa ambil ubat insert.
Yg kelakarnya Puan Izan gigih gunting softgel utk mkn minyak. Sabaq je lah
Apepun VçOA mmg terbukti 1001 kegunaan.
testimoni vco treenea ibu mengandung
Kita hanya mampu berikhtiar dengan apa yang ada di hadapan kita

TESTIMONI PENGAMBILAN TREENEA MIERABELLA BERSAMA VCO TREENEA

TESTIMONI PENGAMBILAN TREENEA MIERABELLA :

- KULIT MAKIN CERAH
- PARUT BERKURANGAN
- JERAWAT MALU NAK KELUAR

testimoni vco dgn miera bella
MIERABELLA mempunyai kelulusan dan pengiktirafan USFDA . Produk selamat. Kesan terbaik!
Malam2 dapat testimoni pengguna vco + mierabella..penggunaan xsampai seminggu da nmpk kesan menakjubkan.harga lebih jimat & murah.

Jerawat hilang tak sampai 5 hari

Testimoni Vco softgel treenea. Jerawat hilang tak sampai 5 hari. Baca cerita di dalam gambar.

testimoni vco treenea 1

Sebenarnya memang penggunaan minyak kelapa dara secara konsisten memberi banyak manfaat terutama sekali untuk kecantikan kulit . Banyak feedback daripada pengguna yang memberikan komen yang positif terutama sekali daripada mereka yang mengalami masalah jerawat sama ada yang kronik atau yang biasa biasa sahaja. Penggunaan yang terbaik sekali adalah dengan mengamalkan makan softgel vco treenea untuk proses dalaman kemudian gunakan vco treenea liquid sebagai sapuan luaran.

Lagi testimoni vco treenea

Lagi testimoni vco treenea. Masalah jerawat dan kesan jerawat semakin hilang di muka. Rasa bertenaga dan tak cepat mengantok macam sebelum nie..baru guna tak sampai seminggu. Cubalah vco treenea sekarang.

testimoni vco treenia 5

Testimoni Vco treenea – Jerawat semakin hilang tak sampai 5 hari

Testimnoni Vco treenea – Jerawat semakin hilang tak sampai 5 hari..tak perlu pakai produk yang mahal2…telan dan sapu kat muka..

testimoni vco treenia jerawat hilang

vcoa treena

Testimoni vco treenea-lebih bertenaga

Lagi testimoni vco treenea

Rasa lebih bertenaga selepas ambil vco treenea walaupun baru mula ambil

testimoni vco treenia